20 Şubat 2014 Perşembe

Vajinismus Ankara’ya Yolu Düşenler

Vajinismus Ankara'ya yolu düşen binlerce çift ve kadın tedavi merkezi seçimi yaparken en doğru seçimi yaptıkları hasta maillerinden ve mektuplardan anlaşılmaktadır. Ankara'da hizmet veren ofisimize Ankara, İstanbul, İzmir ve Bursa gibi birçok şehirden yüzlerce hasta gelmektedir. Ankara'nın güzelliği ile tedavinin en iyi şekilde geçmesi için doğru tercihi yapan hastalarımızın bizlere göndermiş olduğu mektuplardan bir kaçını sizlerle paylaşmak istedik.

''Ankara'ya yolum düştüğümde  Bu kadar güzel bir şehirle karşılaşacağımı beklemiyordum. Resmen Avrupa başkenti gibiydi. Vajinismus tedavisi için Ankara'ya ilk defa gelmiştik. Ofise geldiğimizde bir çok sürpriz bizi bekliyordu. Karşılanmamız, Konaklama konusunda destekler saymakla bitmez. Önce kendimden ve yaşadığımız problemden bahsedecek olursak, adım Melike. 29 yaşındayım ve 7 yıllık evliyim. Vajinismusla ilk tanışmamız, eşimle evlendiğim ilk geceydi. Evlenmeden önce eşimle yada bir başkası ile hiç birlikte olmamıştım. Nedeni ise daha çok etik kurallar. Ailem ve çevremdeki insanlar beni bu konuda sürekli uyarırlardı. Sakın evlenmeden önce birlikte olma. Kızlık zarı korkusu derken, bir çok kişide ilk gecen da canın çok acıyacak, vajinandan çok kan gelecek gibi söylentilerle beni çok korkutmuşlardı. Tabi bizde eşimle ilk gecemizde birlikte olmak istediğimiz o korku ve panik ile, bacaklarım kasılmıştı. Bununla birlikte beni bir korku ve panik aldı ki anlatamam. Bir anda resmen kilitlendim ve eşimi üzerimden ittim. Eşim ve neye uğradığımızı anlayamamıştık. Yorgunluktan olacağını düşünerek, hemen uyuduk ve dinlendik. Sonraki gün tekrar denemek istediğimiz ise, sonuç yine aynıydı. O gün yine bana geçmişte söylenenleri kafamda o kadar çok kurmuştum ki, yine aynı senaryoyu yaşadık ve birleşme gerçekleşmedi. Bu aylarca devam etti durdu. Bir çok jinekoloğa, uzmana gittiysek de fayda etmedi. Aradan bu şekilde 7 yıl geçti ve biz hala eşimle bir araya gelemiyordum. Ne yapacağımız konusunda da kafamız çok karışıktı. Çünkü kimse çözemiyordu bu sorunumuzu. Taki bir gün forumlarda gezerken benimle aynı sorunu yaşayan başka bir kadının hikayesini okuduğumda şaşırmıştım. Gerçekten vajinismustan kurtulmak mümkün müydü? Hemen vakit kaybetmeden bahsettiği vajinismus Ankara'nın web sitesine girdim. Birde ne göreyim benim gibi binlerce hasta tedavi olmuş ve mektup yazmışlardı. Hemen arayıp randevu aldım. Sonrasında tedavimizi olduk ve artık hayatımızda vajinismus diye birşey kalmadı. Ankara'nın güzel bir şehir olmakla birlikte, benim yıllardır yaşadığım sorundan kurtulmamı sağlayan vajinismus Ankara da görev yapan tüm uzmanlara ve yardımcılarına teşekkürlerimi bir çok bilirim. Hepiniz sağlıcakla kalın.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder